Tässä on nyt mun pikkuveli. Se tuli kotiin eilen, lauantaina. Se tuoksuu tosi hyvälle.
Mä menin katsomaan Moosesta parkkipaikalle, jossa se odotti emännän kanssa. Mooses oli matkustanut autossa Liedosta asti, jossa se on asustellut Belunan Kennelissä.


1545264.jpg

Mooses oli tosi rauhallinen. Sisällä se vaan istui ja ihmetteli, välillä se vähän nuuskutteli tutkien huoneita. Mä olisin voinut heti vaikka leikkiä Mooseksen kanssa, mutta ehkä sitä vähän näin aluksi ujostutti. Mutta kyllä mä jo sitten myöhemmin illalla sain Moosekselta suukkoja.

Tässä muuten muutama kuva Mooseksen matkasta kotiin:

1545282.jpg

1545287.jpg
"Mä en tahtois ny nukkua. Tahtoisin katsella maisemia..."

1545293.jpg

1545300.jpg
Pissatauko.

1545301.jpg

1545306.jpg
Kaupan parkkipaikalla maailmanmenoa tarkkailemassa.

Mooseksella oli mukana ihanan tuoksuinen peitto, kuppi jossa oli kaikkea herkullista ja kivaa sekä tällainen erityisen hauska ankkalelu. Mä olen aina tykännyt ankkaleluista. Siksi me tehtiin Mooseksen kanssa sellainen sopimus että jos mä saan leikkiä sen ankalla, se saa leikkiä mun leijonalla.

1545313.jpg
"Onko tää sun? Saako sillä leikkiä?"

1545321.jpg
Mooses leikkii mun leijonalla...

1545324.jpg
...Mä leikin Mooseksen ankalla.

Mooses on kyllä tosi kiltti ja rauhallinen.
Se ei ole oikeastaan tehnyt vielä mitään pahaa. Pitäisiköhän mun vähän opettaa sille jotain kujeita?

1545327.jpg

1545329.jpg

Yöllä me nukuttiin Mooseksen kanssa välillä vierekkäin. Välillä se nukkui sängyn alla ja välillä se innostui leikkimään leluillaan. Miksiköhän se leikkii yöllä? Silloinhan nukutaan... Mooses heräsikin tooooosi aikaisin ja meni emännän kanssa ulos leikkimään. Mä sain onneksi jatkaa unia, musta kun on ihan tylsää mennä ulos ennen aamu yhdeksää.

On se kyllä hauska toi mun pikkuveli!

1545346.jpg