Se kuulemma tulee ihan pian kotiin. Siis se Mooses mistä olen niin paljon kuullut.
Omistajat on käynyt jossain viimeisen kuukauden aikana useamman kerran ja tuoksunut aina kovin mielenkiintoisilta. Mä olen aina ollut ihan varma, että ne liittyy Moosekseen jotenkin.

No huomenna mä näen Mooseksen. Sitten mä joudun kuulemma lainaamaan tästä blogista vähän palstatilaa Mooseksellekin. Siksi tämän blogin nimi on nyt sitten Santun ja vähän Mooseksenkin blogi.

Kävin taas Sailaa moikkaamassa Eläinklinikka Oivassa. Siellä on aina yhtä kivaa, enkä malttais millään olla autossa nätisti kun lähestytään Oivaa. Mulla on kuulemma vähän jotain allergista nuhaa, kun mun kirsu vuotaa kirkasta nestettä. Ei se kyllä paljon haittaa, välillä kyllä aivastuttaa. Ja emäntä ei tykkää kun niistä kirsun sen housuihin aina kun kävelen ohi.  :)  Sain myös jotain rokotuksia siellä. En kyllä oikeastaan huomannut niitä. Ja se syy miksi toi otsikko: omistajat sai mut jotenkin huijattua namupalojen avulla puntarille. Mun lempinimi Santeri Suuri on oikein sopiva, painan 80,5 kg.

Tässä vielä muutama tarina mitä on tapahtunut viimeisen blogikirjoituksen jälkeen.
____________________________________________________

22.3.2008 oltiin taas  Pohjanmaalla viettämässä Pääsiäistä.
Oli kyllä aika kiva viikonloppu. Sillä oli paljon mun suosikki ihmisiä ja tietenkin herkkuja!

1541747.jpg
Automatkalla Pohjanmaalle.

1541797.jpg1541780.jpg
Pääsiäiskokon sijasta siellä oli nuotio missä ihmiset paistoi makkaraa...

1541749.jpg
Mä vartioin sitä nuotiota ja niitä makkaroita!

1541809.jpg
Muorilla on tosi kivat tossut, mä tahtoisin syödä niistä ne pallot. Mut mä en saa.

1544688.jpg
Oltiin isolla porukalla lenkkeilemässä...

1541820.jpg1541830.jpg
Välillä täytyi pitää lepotaukoja. :)

1541866.jpg
Jipen kanssa painileikeissä.

Ja sitten vielä muutama poseerauskuva:

1541805.jpg

1541838.jpg

_______________________________________

26.3.2008 Satoi talven viimeiset kunnon lumisateet.
Minä nautin siitä pervekkeella niin että hautauduin lumeen.

1541884.jpg
_____________________________________________

14.4.2008 Omistajat taisivat vierailla Belunan Kennelissä sitä Moosesta katsomassa.
Kun ne tuli takaisin, mun oli ihan pakko halata isäntää kun se oli sillä tavalla mut hylännyt moneksi tunniksi.

1544748.jpg



_____________________________________________

Sitten ne lumet suli ja kevät tuli. Tässä keväisiä lenkkikuvia 4.5.2008.

1544721.jpg

1544730.jpg
Tuonne tekisi kyllä vähän mieli jo uimaan.
1544737.jpg
Noi aamulenkit on kyllä rankkoja ja sitten toi emäntä otti kauheesti jotain luontokuvia...
Joten mun oli völillä ihan pakko levätä.
_________________________________________