Minun mainio viikonloppu alkoi sillä, kun kuulin Dille- ystäväni tulevan kanssani leikkimään. Vielä iloisempi olin kun huomasin Dillen jäävän yökylään! Saimme leikkiä kaksi kokonaista päivää!
No eihän hauskuus siihen loppunut, myös emännän veljen perhe tuli luoksemme yökylään joten meillä oli aikamoinen lauma koossa: yhteensä seitsemän ihmistä ja kaksi koiraa. Voitte uskoa, että oli menoa ja meininkiä kun leikin Dillen ja lasten kanssa!

Lähdimme koko porukka ulkoilemaan ja päädyimme pulkkamäkeen, missä Dillen kanssa ihmettelimme vauhdin hurmaa lasten lasketelessa. Dillellä (karvaton kun on) oli kovin kylmä pakkasessa, joten hän makoili vieressäni peittoihin kietoutuneena. Hih! Oli minulla siinä ihmettelemistä kun kaverini pää vähän näkyi peittojen välistä. (Harmi kun tuo emäntä ei vain tajunnut kuvaa ottaa siitä Dillen pesäkolosta!)
 
475873.jpg
*Lähdössä ulkoilemaan...*

475891.jpg  475882.jpg
*Pulkkamäessä: Minä ihmettelen vauhdin hurmaa ja omistajieni kummipoika tulee vauhdikkaasti alas pulkkamäkeä!*
____________________________________________________________________

Sisällä olikin sitten toisenlaiset kujeet; Tässä Dillen kanssa odotamme ruokaa.

475876.jpg

Päivän touhuista väsyneenä nukahdimme sikeään uneen ja kun heräsin, oli Dille siirtynyt kylkeeni nukkumaan. Hän taitaa kovasti pitää lämpimästä turkistani... Voisin vaikka antaa sitä vähän hänellä, minulla sitä on niin paljon!
                                           475894.jpg
475874.jpg 475877.jpg
______________________________________________________________________________

Nuo lapset ovat myös kovin hauskoja kavereita.

475879.jpg
Tässä Joona- poika luulee minua poniksi :)

475885.jpg
Aamulla kömmin Jeren viereen. Olettavasti kaikki lattialla olevat patjat on tarkoitettu minulle.. vai onkohan?

______________________________________________________________________________

Viikonloppuni huipentui siihen, kun sain oikein herkullista ruokaa; kanan siipiä! Slurps!!
Emäntä kutsuu tätä barf- ruokavalioksi, minulle se on ihan sama mitä ruokavaliota noudatan kun se on niiiin herrrkullista! MUrr!!

475884.jpg
*Arvaa onko vähän hyvää??*

Kaiken tämän viikonlopun touhun jälkeen olin arvatenkin erittäin väsynyt joten maanantai- iltana minulle maistui makoinen uni!!

475883.jpg