Huh! Tänään on kyllä ollu melkoisen tapahtumarikas päivä!! Ihan sitä meinaa väsähtää... Hassua miten toisina päivinä pitää oikein keksiä kaikenlaisia kujeita ajanvietteeksi ja toisina taas touhua riittää vaikka kuinka.

Aamulla mammalla oli ilmeisesti oikein tehokas aamu, kun se alkoi riehumaan mun ympärillä. Ensin se alkoi putsaamaan mun kuonossa olevaa haava ja sitten se päätti harjata mut.  No se harjaaminen ei oo ihan mun suosikki puuhaa, mut mä kestin sen kun sain loikoilla sohvalla mamma operoidessa.  Mä vähän niinku jähmetyin siihen, kuten kuvasta näkyy:

584475.jpg

Sitten kun mä olin oikein edustavan näköinen me lähdettiin koko lauman voimin aamulenkille. Ja koska oli tosi ihana ilma, meillä oli kamera mukana. Musta oli tosi hauska poseerata kameralle, kun se tarkoitti sitä että saan olla vähän pidempään lenkillä. Tänään meillä menikin puolitoista tuntia. Mun oli kyllä tosi kuuma kun tultiin kotiin. Ihanaa kun tulee kesä, mut kuumuudesta mä en juurikaan tykkää.

584493.jpg
*Tässä me mennään isännän kans kohti metsäpolkuja! Eikös oo ihanan vihreetä kaikkialla!?*

Sit mä vähän poseerasin! Mamman mielestä mä olin tosi komea ja poseerasin reippaasti. Sain siltä paljon kehuja ja kananmakuisia nameja! Slurps!
________________________________________________________

584537.jpg

584547.jpg

________________________________________________________

Sit jatkettin taas eteenpäin... Tässä mä meen isännän kans ja sitten mamman kans:
584565.jpg  584590.jpg
___________________________________________

584582.jpg
 
Kalliolta mä vähän tiirailin näkyiskö järvellä lokkeja, tällä kertaa ne kaikki kyllä tais olla piilossa.
Kyl me sit muita luonnonihmeitä nähtiin, metsässä rapisteli orava. Se söi oksalla käpyä. Ekaks mä en kyllä lainkaan huomannut sitä, mut sitten ku noi alkoi räpsimään kuvia, niin aloin ihmettelemään että mikäs nyt on. No olihan se ihan hauska orava, mutta en mä kyllä siitä hirveesti jaksanu kiinnostua. Olenhan mä nähny niitä ennenkin!

584957.jpg
Tuolla se karvahäntä kurkkii...
____________________________

584595.jpg
________________________________________________

Tänään on kuulemma äitienpäivä. No, sen kunniaksi me mentiin käymään Eeva -mummulla, siis isännän äidin luona. Oi että, mä en olis millään malttanu odottaa. Mylvin autossa jo pari risteystä ennenku oltiin perillä.  Mulla oli Eevaa iso ikävä,  kun en ollut sen luona pariin viikkoon käyny.  No, tottakai mä sain taas makkaraa. Ja sit sen äitienpäivän kunniaksi mä sain kakkuaki, voi että oli hyvää!
Tässä on vielä meistä äitienpäiväposeeraus:

584997.jpg

585022.jpg Kiitos mummu! Oli tosi hyvää kakkua!!

JA MYÖS KOURAAN ÄITIENPÄIVÄONNITTELUJA MAIRE-MUORILLE!!
Annan onnittelupusuja sitten kun nähdään!!
______________________________________________

No ei se päivän ohjelma tähän loppunu. Kun me tultiin kotiin, mamma alkoi taas riehumaan. Tällä kertaa MUN parvekkeella. Se kantoi sinne kaiken värisiä kukkia ja lapioita ja purkkeja ja vaikka mitä! Mun oli ihan pakko tarkistaa mitä se oikein aikoo.

584617.jpg

584632.jpg

Mamma kertoi mulle, että se istutti kukkia. Tekihän se sitä viime vuonnakin samaan aikaan, en vaan muistanu mikä juttu se oli. Outoja noi ihmiset kun ne aina kesällä valtaa mun parvekkeen...

584657.jpg
____________________________________

Päivän päätteeksi olin kyllä ihan uupunut ja nautin olostani parvekkeella:
 
584839.jpg
Sellanen päivä mulla oli tänään, minkähänlainen päivä huomenna on?!