Mamman kanssa olin taas metsässä lenkkeilemässä ja näin ihmeellisiä asioita. Kaikessa rauhassa nuuskuttelin maata, kun kuulin outoa naksuttavaa ääntä. Katsahdin mammaan, että sinäkö sen teit? Mutta ei, mamma vain sanoi että se on orava ja samalla huomasin viereisessä puussa, ihan lähellä, pörröisen otuksen. Siinähän se orava naksutteli minulle, joten menin sitä puun alle tuijottelemaan. Mutta se rontti oli niin korkealla, etten sitä yltänyt haistelemaan. Ja varmaan se vähän pelästyi suurta kuonoani ja lopulta säntäsi ylös puuhun, tavoittamattomiin. Se oli kyllä verrattoman hauska otus!!

 

154996.jpg

*Minä joskus ihan pienenä*

Tänään oli sitten isännän kanssa lenkkeilemässä ja seurassani oli myös isännän ystävä ja hänen koiransa Kapu. Lönköttelimme yhdessä pitkän lenkin ja se oli oikein mukavaa. Kapun kanssa on hauskaa nuuskutella toisiamme, koska hän on yhtä korkea kuin minä eikä minun tarvitse maastoutua näyttääkseni pienemmältä!