Mulla oli tosi hauska viikonloppu: Mun suosikki lapset tuli kylään! Oli tosi ihanaa kun oli paljon rapsuttajia ja leikkikavereita. Niillä oli joku merirosvo -teema kun pukivat mutkin merirosvohuiviin.. Kauhistus! Niin, ne meni johinkin elokuviin niitä rosvoja katsomaan.

622817.jpg
*Järkyttävää.. ne teki musta piraattikoiran!*

Ihan kaikista hauskinta on ne niitten sängyt jossa ne lapset nukkuu.
Musta on aina aamulla kiva vallata ne kun muut on jo heränny:

622837.jpg

Jatalla oli hauska pehmolelu mukana ja mä sain leikkiä sillä. Musta tuntui että se kani oli ihan elävä, varmuuden vuoksi sitten ravistelin sitä kovasti.  Mut ei se kuulemma ollukkaan elävä!

622861.jpg

Mä sain Jatalta paljon rapsutuksia, siitä huolimatta että mä kuolasin sen pehmolelun!

622879.jpg

Oli hauska viikonloppu! Nähdään taas pian!