Olimme viettämässä viikonloppua emännän veljen luona Pohjanmaalla, reissu oli mielestäni taas melko hauska. Etenkin kun sain tuohuta Jossu dreeverin kanssa. Jossu on uusin koira kaverini, verraton tytteli joka laittaa urokset ojennukseen. Jossu on jaloistaa maailmannopein, enkä minä voi kun seistä paikallani ja ihmetellä mihin hän taas juoksi! :) Jossulle terkkuja!

134091.jpg

*Ystäväni Jossu*

Emännän ja isännän mielestä aiheutin heille sydämentykytyksiä lauantaina. Makoilin asuntoautossa aamupäivän, kun emäntä ja isäntä olivat talkoohommissa. Koska päivä oli kuuma ja en voinut koko päivää autossa olla, vei isäntä minut emännän veljen kotiin, läheiseen omakotitaloon. Käytettyään minut lenkillä, hän lähti takaisin talkoisiin ja minä jäin yksin.

No kuka sitä nyt haluaisi yksin olla sisällä, ihan tylsäähän se on.. Reippaana poikana avasin oven lukon hyppäämällä ovea vasten ja niin minulle vapaus koitti! Omistajani saapuivat kuitenkin melko pian. Emännän mukaan heidän järkytys oli suuri kun he näkivät auton ikkunasta, että talon ovi on selkosen selällään! He ehtivät jo maalailemaan kauhukuvia siitä, että olen seikkaillut kadoksiin ja kenties joutunut ikävään onnettomuuteen. Vielä mitä! Siellähän meikä poika makoili tuulikaapin lattialla täydessä unessa! Ja olin kovin onnellinen kun kotiväki palasi takaisin!

134109.jpg

*Minä poseeraan komeana leikkimökin vieressä*

Emäntä on monta kertaa miettinyt missä tuolloin mahdoin seikkailla... No, hän päätteli etten ole muuta tehnyt kuin nuuskutellut puutarhassa pensaiden alla etsien pissapaikkaa, koska päivä oli kovin sateinen ja turkkini oli vain vähän selästä märkä. Eivätkä tassunikaan olleet yhtään kuraiset...

No mikä on koko totuus, jääköön salaisuudeksi :) Jokatapauksessa täytyy todeta, että minulla oli ikimuistoinen päivä! Vuh!