Aamulenkin jälkeen minut pakattiin autoon ja lähdimme huristelemaan kohti Maskua. Ajomatka sujui leppoisasti kun sain loikoilla takakontissa omassa rauhassa, ja välillä tiirailin maisemiakin.


287586.jpg
*Nautin matkasta lepuuttamalla ylähuulta kaltereita vasten :)*

Parin tunnin ajamisen jälkeen saavuimme perille. Aluksi olin vähän ihmeissäni ja pohdin missä olemme, mutta kun näin iskäni Peten moikkaavan minua ikkunassa, oli riemuni rajaton. Poseerattuani kameralle, pääsin nuuskuttelemaan tuttavuutta Peten ja Islan kanssa.

287589.jpg

287592.jpg  287602.jpg

Tässä on mun iskä! Aluksi minua vähän ihmetty, että mikä tuo suuri otus on. (Emännän mielestä se oli melko huvittavaa, koska olen itse yhtä suuri.) Kun olimme päässet tutuiksi, oli aikaa rientää leikkimään!

287609.jpg
*Minä ja Pete painelemme taka-alalla, Isla seisoo lätäkössä.*

287611.jpg
*Minä ja iskä tutkimme maastoa*

287619.jpg

287614.jpg

287617.jpg
*Iskän kanssa oli superkivaa painia! Isla toimi erotuomarina*

287621.jpg
*Arvatenkin minä olen kasan alimmaisena.*

287626.jpg
*Leikimme, kunnes olimme aivan uupuneita.*

Painittuamme tovin ulkona, menimme sisälle. Minusta oli oikein ihanaa kun minulla oli leikkiseuraa, joten haastoin iskän taas painimaan.

287628.jpg

287629.jpg
*Välillä piti pussaillakin.*

287632.jpg 287634.jpg
*Nuuskuttelin Islan kanssa. Ja sitten iskän kanssa tiirasimme ulos ikkunasta.
Arvaatkos kumpi olen minä?*

287635.jpg287636.jpg
*Olemme kuin kaksi marjaa; edessä Pete takana minä, Santtu. Viereisessä kuvassa iskä saa rapsutuksia.*

287639.jpg
*Namupalan Puuha-Pete*
287640.jpg
*Namupalan Jään Islatar*

Illansuussa palailimme kotiinpäin. Minulla oli oikein hauska reissu ja olin ihan uupunut jo paluu matkalla. Kotona sitten nukuin uupumustani vielä seuraavanakin päivänä ja näin unta ystävistäni; juoksin ja haukahtelin heidän kanssaan.

Emäntä ja isäntä lähettää kiitosterveiset Tarjalle ja Karille! Ja minulta tietenkin terkkuhaukahduksia Petelle ja Islalle! Nähdään taas!!