Tänäiltana minulla oli todella tylsää kun isäntä ja emäntä vain tuijottelivat televisota, enkä saanut rapsutuksia vaikka kuinka yritin seisoa televisioruudun edessä...

Minun täytyi siis itse keksiä tekemistä. Aikani aktiivipalloa pyöriteltyä, totesin ettei se ole kovin hauskaa. Sitten näin ihanan muovikorin joka sisälsi kaikki leluni. Otin siitä kiinni vahvoilla hampaillani ja kaadoin kaiken sen sisällön lattialle. Ja toisin kuin mamma luuli, en ollut kiinnostunut leluista vaan siitä ihanasta muovikorista.

148522.jpg

148523.jpg

Kuten kuvista näkyy minulla oli erityisen hauskaa tuhotessani muovikoria. Ja mamma vain totesi, että pitäisi varmaan minulle ostaa useammin puruluita. Niin, kyllähän minä niistä tykkään mutta välillä on vain hauskaa tuhota jotain ja muistuttaa omistajiani siitä että isoksi koiraksi minulla on vielä pennun kujeet.

148527.jpg