Viikonloppuna taas ajeltiin se pitkä matka maalle. Nyt me mentiin sinne paikkaan missä dreeveri Jossun koti on. Kurikaksi ihmiset sitä kutsuvat. Emäntä meni jonnekin ihme painitalkoisiin ja mä sain olla iskän kanssa siellä emännän veljen kodissa. Tasan vuosi sitten muuten olin samassa paikassa ja omistajieni yllätykseksi omatoimisesti ulkoilin (Lue lisää täältä). Musta oli taas tosi hauskaa kun siellä oli kaikki ne ihanat lapset. Niin ja sitten sinne tuli vielä lisää lapsia, kun emännän siskon lapsetkin tuli.

Ja Jossukin oli siellä. Se on kyllä pippurinen tyttö muutenkin, ja kunnioitan sitä suuresti. Se aina hassusti mulle naksuttelee hampaitaan jos mä machoilen liikaa, sit mä aina muistan käyttäytyä sen jälkeen vähän aikaa. Nyt sillä oli kyllä juoksut ja se ei tykänny musta yhtään, mutta se on kuitenki tosi ihana. Emäntä otti siitä kuvankin. Ei me kyllä kauheesti saatu olla samaan aikaan sisällä, kun omistajat katsoi parhaaksi ettei tehdä mitään dreeverin kokoisia leonbergvauvoja, vois kuulemma olla hauska näky... Tiedä siitä sitten.

577724.jpg

Mamma ei kyllä muistanut ollenkaan musta ottaa kuvia tuolla reissulla... Tosi outoo, että se on unohtanut mut. Yleensä se aina jahtaa mua sen kameran kanssa. No, mut ainakin se käytti sitä valokonetta niihin lapsiin, erityisesti kummipoika Joonaan, se on kuulemma tosi söpö. Vai mitä mieltä ootte?

577742.jpg

577750.jpg 577758.jpg

577767.jpg

*Kissapoika*