148526.jpg

Ihanaa! Tänään on ollut hauska päivä. Mamma on ollut koko päivän kotona, mikä tietenkin tarkoittaa sitä että saan rapsutuksia ja herkkuja koko päivän :)
Aamulla olin mamman kanssa taas metsälenkillä (tuo yllä oleva kuva on siltä edelliseltä lenkiltä..) ja nautin suuresti kun satoi kesäisesti. On ihanaa kun ei enää ole niin kuuma; ei tarvitse läähättää koko ajan. Päivän sitten vietin parvekkeella leväten ja naapurustoa tarkkailen. Tänään pihaamme ilmestyi hauska bichon frisee -minusta ne valkoiset karvapallot ovat ihania!- No tuijottelin sitä sitten hievahtamatta tunnin verran parvekkeenkaiteen yli. Hän vaikuttaa milenkiintoiselta otukselta!

Illalla olin lenkillä isännän kanssa ja totesimme taas, että minä herätän ihmisissä kauhua tai ihailua! Toiset vaihtavat suuntaa tai toiselle puolelle tietä, kun näkevät minun tulevan vastaan. Toiset vain ihmettelevät ihastuksissaan miten suuri olen!

Iltaruuan jälkeen minuun sitten iski hepulikohtaus ja tuhosin kaikki talosta löytyvät tyhjät maitotölkit! Se on vallan hauskaa hommaa.. niin ja tuhosin siinä sivussa myös yhden puruluun!