Minulla oli hurjan hauska viikonloppu.
Olimme Leoleirillä Ruoveden Haapasaaressa, siellä oli paljon koiria ja ihmisiä. Saavuimme perille perjantai- illalla. Aluksi olin ihan ihmeissäni missä ollaan, etenkin kun Jatta odotti meitä jo siellä kun tulimme perille. Koko laumana sitten majoituimme mökkiin, johon heti kotiuduin valtaamalla koko lattiatilan itselleni.

Majoittautumisen jälkeen lähdimme katselemaan löytyisikö tuttuja ja löytyihän niitä.
Ihanaa oli tavata vanhaa toko-kaveria Mistyä. Misty on ihana vauhdikas leotyttö ja mun kanssa ihan samalla aaltopituudella. Terkkuja paljon Mistylle! Toivottavasti nähdään taas!
Muitakin tuttuja tavattiin: Enzo ja Jaro,  ja sitten myös niiden ihmiset Tarjan ja Virpin.
Pikku- Enzo on oikein kiinnostava kaveri ja Jaro onkin vanha tuttu leoleiriltä 2005.


746417.jpg
*Minä ja Misty*
_________________________________________

Lauantaina mentiin sitten koko porukalla katsomaan leirinäyttelyä, jossa Enzo menestyi oikein mallikkaasti: PEK1, KP, VSP-pentu.
Onnitteluja hienosta menestyksestä! Lisää Enzosta voit lukea isi-Peten sivuilta.

746528.jpg
*Enzo näyttelykehässä*


746384.jpg
*Minä kannoin mamman kameralaukkua*


746387.jpg  746391.jpg
*Iskän kanssa näyttelykatsomossa ja sitten sain rapsutuksia Jataltakin.*


746395.jpg
*Hurmaava Enzo*
_______________________________

Leirinäyttelyn jälkeen mentiinkin sitten takasin mökille.
Mä olinkin kaikesta touhusta jo ihan uupunut, joten päivälepo oli tarpeen.

746399.jpg

Seuraavaksi oli vuorossa vepeä.
Minua olisi kyllä uiminen kiinnostanut, mutta tuo vene on vähän pelottava juttu. :/
Me pysyttiin siis katsomon puolella! Illalla oli Suomen nopein leo -kisa, jota pääsin tarkkailemaan ihan läheltä, Enzon ja Jaron seurassa.

746403.jpg
*Nopein leo- kisaa katsomassa. Minä edessä, taka-alalla ensin Enzo ja sitten Jaro*

746408.jpg
*Enzo ja Jaro päivänokosilla*
_________________________________________

Illalla minäkin sitten pääsin uimaan, vaikka vähän sille veneelle piti ohimennessä murista.

746429.jpg

746430.jpg

____________________________________

746432.jpg
*Minä makoilemassa mökin edustalla.*

746437.jpg
*Sunnuntai-aamuna tarkkailemassa naapurimökin tapahtumia.*
_________________________________

Vauhdikkaan viikonlopun päätteeksi olin sunnuntai- aamuna niin väsynyt, että otin mökin rappusilla rennosti ja seurasin ohikulkijoita ja vepe- harjoituksia vain sivusilmällä. 

746439.jpg
*Rentoa leirielämää rappusilla valuen.*

Oli kyllä oikein mukava leiri, ensi vuonna sitten taas uudestaan! Kiitos tutuille hyvästä leiriseurasta!
_______________________________________

Sunnuntaina kotimatkan teimmekin sitten pohjanmaan kautta kun veimme Jatan kotiin ja juhlimme samalla Jasun prinsessasynttäreitä. Tässä päivänsankarin poseeraus:

746440.jpg