Perjantaina meillä oli Mooseksen kanssa oikein herkkupäivä. Mooses, isäntä ja emäntä lähtivät käymään barffikaupassa. Se tietenkin tarkoitti sitä, että minulle haettiin taas ISO kasa luita ja muita herkkuja. Kauppamatkalla Mooses oli päässyt tutustumaan kauppiaaseen ja kaupan sisältöön. Mooses oli saanut sitten maistiaisiksi pienen luun ja kun omistajat olivat kaupasta lähdössä, oli Mooses ollut sitä mieltä, että olisi voinut jäädä vaikka sinne. No kyllähän se kuitenkin onneksi tuli takaisin kotiin. Illalla meillä olikin sitten herkkuhetki, kun Mooses söi pientä luutansa ja minä herkuttelin isolla "dinosauruksella".

 
1569234.jpg1569249.jpg

Lauantaina mentiin taas kaikki yhdessä metsälenkille. Leikittiin metsässä ainakin puoli tuntia, kun oli ihan kiva ilma ja voitiin molemmat olla vapaina. Mooseksesta on tullut ihan kauhean nopea. Se juoksee mun perässä ja ei kaatuile enää ollenkaan. Niin ja sitten se on keksinyt sellaisen jutun että se nipistelee mua takajaloista, ja silloin mun on ihan pakko aina alkaa leikkiä Mooseksen kanssa.

Tässä otoksia lauantain lenkiltä:


1569264.jpg
"Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt..."

1569290.jpg
"Leikitäänkö?"

1569306.jpg
"Mitäs jännää tuolla olisi?"

1569331.jpg
Tarkkailuasemissa.

1569319.jpg
"Osaan kävellä näin hienosti!"

1569365.jpg
Pikkuleijona.

1569386.jpg
Nuuskutuksia.

1569396.jpg
Vähän isompi leijona.

Sunnuntaina Mooses pääsi kaupunki kävelylle Tampereen keskustaan.
Mooses kertoi, että se oli aluksi ihan vähän jännittänyt kaikkia niitä ääniä ja liikkuvia juttuja, mutta sitten se olikin ollut ihan kivaa. Etenkin kun oli saanut rapsutuksia ja kehuja ohikulkijoilta. Sitten Mooses oli vielä päässyt Kalvevan kirkkopuistoon kävelylle. Emäntä oli yrittänyt ottaa siitä kuvia, mutta Mooses on ihan liian nopea. No ehkä Mooseskin oppii sitten pysymään paikoillaan käskystä, minähän olen jo taitava poseeraaja!

Tässä niitä epäonnistuneita otoksia:

1569600.jpg1569595.jpg
1569679.jpg1569684.jpg

Ja sitten niitä paremmin onnistuneita:

1569439.jpg
"Nyt kyllä vähän jännittää..."

1569405.jpg
"Mikäs paikka tämä nyt oikein on?"

1569430.jpg
"Tässä minä istun ja ihailen kaupunkimaisemia."

1569424.jpg
"Jokos jatketaan matkaa??"

1569581.jpg
Puistossa.
1569587.jpg
Vuoristokoira.

1569573.jpg
"Mä tuun ny ja syön sun kameran!!"

1569603.jpg
"Osaan tällaisen tempun, seison kahdella jalalla. Uskotkos?"

Illalla Mooses pääsi vielä suihkuun. Ja sitten se kuivattiin hiustenkuivaajalla, hyi kamalaa!
Mun suihkuvuoro on kuulemma keskiviikkona. Ihan kivaa, tykkään siitä kovasti.
Mutta hiustenkuivaaja saa kyllä jättää mut rauhaan!