kesakoirajuhannuksena.JPG

Olen Leonberginkoira Santtu ja tämä on minun nettipäiväkirjani!  

Emäntäni avustuksella kerron teille kommelluksista ja koiruuksista elämässäni. No ainakin emäntäni mielestä kaikki minuun liittyvä on kertomisen arvoista. :) Niin, tuosta voin olla eri mieltä, koska usein kommelukset ovat minusta noloja, eikä niissä ole mielestäni mitään kertomisen arvoista!

Olen tassutellut elämääni nyt puolitoista vuotta. Olen siis melko pentu, joku voisi sanoa. Niin kai se onkin, mutta omasta mielestäni olen suuri ja mahtava uros, ja kaikki, tarkoitan siis KAIKKI, rakastavat minua. En ole narsistinen persoonallisuus, mutta olen vain huomannut ettei kukaan voi vastustaa minua kerjätessäni rapsutuksia tai herkkuja. Niin, hemmoteltu siis ehkä.

Asustelen emäntäni ja isäntäni kanssa pienessä kaksiossa Tampereella. Nautin elämästäni kaupungissa, ja vielä enemmän nautin vierailuista maaseudulla. Virkani on kotikoira ja työni kuvaus on laiskotella. Nautimme luonnosta ja omasta rauhasta lenkkeilemällä lähiön metsissä. Perustokoa olen harjoitellut ja olen siinä vaihtelevasti taitava, kaikki riippuu tietenkin makupalojen laadusta ja määrästä. Noh, jos ei vain viitsi jotain tehdä, niin ei vain viitsi! Se on ihmisten ja meidän koirien ero; Ihmiset suhtautuvat elämäänsä liian vakavasti. Me koirat osaamme nauttia elämästä sellaisena kuin se meille tarjotaan.

Tervetuloa nauttimaan kanssani elämän makupaloista ja koiruuksista!